.

PERI Suomen toimitusjohtaja vaihtuu

PERI Suomen toimitusjohtajaksi on 09.09.2024 alkaen nimitetty yrityksen Head of Panel Products & Components, Ilkka Akkanen. Viimeiset noin 1,5 vuotta toimitusjohtajana toiminut Egils Misans jättää tehtävänsä, ja siirtyy uusiin haasteisiin PERI Suomen ulkopuolelle.

Ilkalla on vuosikymmenten kokemus kansainvälisistä myyntijohdollisista tehtävistä puutuoteteollisuudessa. Viimeiset seitsemän vuotta hän on toiminut PERI Suomella myyntijohtajana vaneri- ja komponenttisegmenteissä.

Ilkka aloittaa uudessa tehtävässään motivoituneena: ”Tavoitteenamme on olla muottialan johtava kumppani asiakkaillemme kaikissa käyttökohteissa Suomessa ja toimia perheyritys PERI:n arvojen ja menestystekijöiden mukaisesti.”

Uusi vetäjä talon sisältä – jatkuvuutta luvassa

Ilkka Akkanen tuo PERI Suomen johtoon jatkuvuutta markkinatuntemuksessa ja johtamistavassa.

”Olen iloinen, että rakennusmarkkinan lukuisista haasteista ja edelleen epävarmoista näkymistä huolimatta, PERI Suomella on vankka pohja ja osaaminen, jotka antavat hyvät mahdollisuudet vakaaseen toiminnan kehittämiseen”, linjaa Akkanen.

– Ilkka on valittu tehtävään, koska tuntee rakennusmarkkinan ja asiakkaat hyvin. Hän on seitsemässä vuodessa PERI Suomessa ansainnut maineensa tuloksentekijänä, joka vahvalla osaamisellaan tukee yrityksen tulevaisuuden strategisia tavoitteita. Työntekijöiden keskuudessa Ilkka on erittäin arvostettu ja pidetty: Hän edustaa juuri niitä arvoja, joita PERI-johtajalta toivomme, PERI Suomen Head of HR, Suvi Niskanen kertoo.

Lisätietoja:

Ilkka Akkanen, Toimitusjohtaja, PERI Suomi Ltd Oy